تجلیل از فولاد بافق در همایش خیرین سلامت استان یزد

  1. خانه
  2. /
  3. اخبار داخلی
  4. /
  5. تجلیل از فولاد بافق در همایش خیرین سلامت استان یزد

در مراسمی که با حضور استاندار یزد و مدیر کل خیرین وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد برگزار شد، از خیرین عرصه سلامت استان تجلیل شد.

مدیرکل امور خیرین سلامت وزارت بهداشت در این مراسم گفت: هر جایی از کشور را که نگاه می کنیم با فعالیت های خیری مواجه هستیم و یزد از حوزه‌ های پیشتاز در امور خیر کشور محسوب می شود.

محمد جواد حیدری پور گفت: بسیاری از کارهای نیکی که در کشور ما انجام می شود ثبت نمی شود و اگر تمام کارهای خیر را ثبت کنیم قطعا رتبه ایران جزو بالاترین رتبه های جهانی است.

وی با بیان اینکه قوانین و مقرراتی که برای تسهیل کار خیری نیاز به اصلاح دارد حتماً اصلاح می شود، عنوان کرد: تلاش داریم که خیرین برای انجام کار خیر خود در حوزه سلامت با هیچ مشکلی مواجه نباشند.

حیدری پور افزود: اتفاق خوبی که در حوزه خیرین رخ داده این است که سلیقه خیرین به سمت بهداشت و پیشگیری در حال سوق پیدا کردن است و امیدوارم آینده ای سالم تر و بهتر داشته باشیم.

در این مراسم از مجتمع معدنی و صنعت آهن و فولاد بافق برای خدمات ارزنده خیری در بیمارستان حضرت ولیعصر (عجل ا‌…) به عنوان خیر برتر حوزه سلامت تجلیل شد.

نوشتهٔ پیشین
افتتاحیه مسابقات فوتسال جام فجر مجتمع فولاد بافق
نوشتهٔ بعدی
افتتاح خانه بهداشت کارگری مجتمع فولاد بافق

مطالب مرتبط